KVM Account

Welkom op de pagina over het KVM-account, een centraal account waarmee alle KV-platformen (Online Ticketshop, Online Fanshop, …) gekoppeld worden. Daardoor heb je in de toekomst nog maar één login nodig voor alles wat met KV Mechelen te maken heeft. Je hoeft dus niet langer op zoek te gaan naar je logingegevens voor de verschillende accounts die je in het verleden hebt aangemaakt. Zo kan je je gegevens en voorkeuren gemakkelijk op één plaats beheren.

KVM-account aanmaken

  1. Klik bovenaan rechts op het 'malinwa' icoon of surf naar login.kvmechelen.be
  2. Klik op 'Registreren'
  3. Vul de gevraagde gegevens in en klik opnieuw op 'Registreren'. Gebruik daarvoor het mailadres dat je gebruikt in de Online Ticketshop voor een vlotte koppeling.
  4. Je ontvangt een bevestigingsmail waarmee je je account kan activeren. Die mail wordt maximaal één uur na je registratie verstuurd. Kijk je SPAM en ongewenste mails na als je de mail niet meteen terugvindt.
  5. Vind je de mail nergens? Contacteer ons dan via info@kvmechelen.be of 015 21 82 30.

Veelgestelde vragen ivm het KVM-account

Hoe koppel je met de Online Ticketshop?

Bij ‘Gekoppelde accounts’ kan je je ticketingaccount koppelen. Stappenplan:

  1. Klik op de gele button ‘Tickets’
  2. Je wordt doorverwezen naar onze Online Ticketshop, daar klik je op ‘Login’

Hoe koppel je met de online fanshop?

Bij ‘Gekoppelde accounts’ kan je je account in de Online Fanshop koppelen. Het stappenplan:

  1. Klik op de gele button ‘Shop’
  2. Je wordt doorverwezen naar onze Online Fanshop, daar klik je op ‘Login’

Hoe koppel je met het platform om je betaalkaart op te laden?

Deze toepassing wordt binnenkort toegevoegd. Je krijgt een mail eens je ook deze koppeling kan maken.

Welk mailadres gebruik ik best bij aanmaak van mijn account?

Je gebruikt hetzelfde mailadres als in de ticketshop

  • Je account wordt automatisch gekoppeld
  • Kijk je gegevens na en vervolledig waar nodig
    • Zijn ze correct en volledig: klik op ‘Save’
    • Niet correct of onvolledig: klik op ‘Pas aan’
      • Vul aan en klik op ‘Aanpassen’
      • klik op ‘Save’
  • Je bent nu helemaal in orde

Je gebruikt een ander mailadres dan in de ticketshop

  • Vul je klantennummer in in de daarvoor voorziene balk
    • Waar vind je je klantnummer terug? Die vind je terug op je abonnement of door contact via info@kvmechelen.be
  • Klik daarna op ‘Link ingevuld klantnummer’
  • Je bent nu helemaal in orde
  • Foutmelding?

  • Het ingevulde klantnummer bestaat niet: Kijk na of je het correcte klantnummer hebt ingegeven.
  • Het opgegeven klantnummer is al gelinkt aan een ander KVM-account: Neem contact op via info@kvmechelen.be

Je hebt nog geen account in de online ticketshop

  • Klik op ‘nog geen klantnummer’
    • De gegevens uit je KVM-account worden automatisch gebruikt voor je nieuwe account in de Online Ticketshop.
  • Klik op ‘Save’ om je gegevens te bevestigen
  • Je bent nu helemaal in orde

Nieuws